Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΑΣ ΞΕΘΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ!!

ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΠΑΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ!(Προεκλογικά)



Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας του κ. Παρίση.

“Αγαπητοί Φίλοι,
Σε αυτήν την αίθουσα, εγώ και εσείς έχουμε συναντηθεί πολλές φορές τα τελευταία 5 χρόνια.
Ένα, λοιπόν είναι σίγουρο. Ότι δεν νιώθω άσχημα ως πολιτικός, γιατί τα λόγια που ανταλλάξαμε αυτά τα χρόνια ήταν λόγια σταθερά και αγωνιστικά. Για αυτά που αυτά που είπαμε, καταφέραμε πολλά στο σύντομο χρόνο της βουλευτικής μου θητείας.
Νιώθω υπερήφανος γιατί σε 24 μήνες που είχα την ευθύνη του νόμου, συνέβαλα αποτελεσματικά να ολοκληρωθεί το λιμάνι μας.
Νιώθω καλά γιατί σε 24 μήνες καταφέραμε να χρηματοδοτήσουμε με 230.000 ευρώ, τα έργα άρδευσης της περιοχής.
Νιώθω όμορφα όταν θυμάμαι ότι καταφέραμε να χρηματοδοτήσουμε με 1.200.000 ευρώ το Πολυδύναμο Ιατρείο της περιοχής, παρότι από πουθενά και από κανένα πρόγραμμα δεν προβλεπόταν η χρηματοδότησή του.
Εντάξαμε στο πρόγραμμα του ΟΣΚ την κατασκευή νέου ενιαίου Γυμνασίου – Λυκείου, έργο το οποίο βάλτωσε αμέσως μετά την αλλαγή της κυβέρνησης. Τρία εκατομμύρια ευρώ είχαμε αποσπάσει για αυτό το σχολείο.
Είμαι περήφανος όταν έρχεται στο μυαλό μου, ότι καταφέραμε σε αυτούς τους 24 μήνες να φέρουμε κονδύλια, όπως 60.000 ευρώ για αυτό εδώ το Πνευματικό Κέντρο, άλλες 60.000 ευρώ για το οικόπεδο του ιατρείου της Σκάλας, 200.000 ευρώ για το αθλητικό κέντρο των Τζανάτων, 70.000 ευρώ για την ηλεκτροδότηση των δεξαμενών και τόσα άλλα.
Νιώθω λοιπόν καλά εδώ ανάμεσά σας. Γιατί όπως δεν έχω κανέναν στη ζωή μου εξαπατήσει σε προσωπικό επίπεδο, έτσι και σε πολιτικό επίπεδο έχω μάθει όσα υπόσχομαι να παλεύω για να τα πραγματοποιήσω.
Το ίδιο θα κάνω και αύριο ως Δήμαρχος του νησιού μας.
Θα αγωνιστώ για τα προβλήματα της περιοχής όποια και αν είναι αυτά.
Είτε δύσκολα είτε εύκολα.
Θα παλέψω να ολοκληρωθεί η Μαρίνα στο λιμάνι, είτε με τα πλωτά μέσα που χρειάζεται, είτε με τις υποδομές, φως, νερό, τηλέφωνο. Επιπλέον, η ολοκλήρωση του λιμανιού με στέγαστρα και αίθουσα αναμονής θα είναι πρώτο μου μέλημα.
Ξεχωριστή μέριμνα θα δώσω στο ξεσκόνισμα του φακέλου για την κατασκευή του ενιαίου Γυμνασίου – Λυκείου, στην κατασκευή των δύο κεντρικών γεφυρών που αποτελούν άμεση ανάγκη να γίνουν πριν θρηνήσουμε θύματα. Να προχωρήσουμε σε όλες τις παρεμβάσεις που χρειάζονται άμεσα στον Άξονα Πόρος – Αργοστόλι, ενώ η ολοκλήρωση του δικτύου άρδευσης θα μπει σε πρώτο πλάνο.
Στόχος μου είναι να επιμεληθώ προσωπικά για όλο το δίκτυο της αγροτικής οδοποιίας, στο Ξενόπουλο, στα Καμπιτσάτα, στα Αδρεολάτα, τον Αγιο Νικόλα, την Αγία Ειρήνη και όπου υπάρχει αγροτικός δρόμος.
Θέλω να ξέρετε ότι αν θέλουμε αυτός ο τόπος σε 20 χρόνια να μην μείνει έρημος, έναν δρόμο έχουμε μόνο.
Να αγωνιστούμε για όλα αυτά που δένουν τους κατοίκους με τον τόπο τους.
Εγώ Φίλοι μου, επειδή γνωρίζω τι θα πει ξεριζωμός σας υπόσχομαι ένα πράγμα.
Αν ο αυριανός Δήμαρχος δεν βλέπει με τα ίδια μάτια το Αργοστόλι και τον Πόρο και όλα τα μέρη, τότε θα αποτύχει.
Αν βλέπει μπροστά του μόνο το Αργοστόλι και δεν σκύψει πάνω στο πρόβλημα των κατοίκων των Ανδρεολάτων για παράδειγμα, τότε θα αποτύχει.
Αν πιστέψει ο νέος Δήμαρχος ότι πρόβλημα της Κεφαλονιάς είναι μόνον η Οδός Βεργωτή και όχι ο Δρόμος Αγ. Γιώργης – Κορόνι – Πόρος, τότε θα αποτύχει. Και μαζί με αυτόν θα αποτύχει και ολόκληρη η Κεφαλονιά.
Αν δε στηρίξουμε την περιφέρεια, αν δε στηρίξουμε τα χωριά μας, αν δε στηρίξουμε τους ανθρώπους του μόχθου, τότε κάποια στιγμή, οι γραβάτες μας θα γυρίσουν και θα πνίξουν εμάς τους ίδιους.
Σας καλώ λοιπόν να κλείσουμε τα αυτιά στους επιτήδειους, λαοπλάνους, και λαϊκιστές και να πάμε στην μάχη της κάλπης αποφασισμένοι να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα.
Είναι προσωπική μου απόφαση, είναι στόχος και στοίχημα ζωής για μένα και τους συνυποψηφίους μου και τους συνεργάτες μου, να πάμε την Κεφαλονιά ακόμη πιο ψηλότερα.
Να είστε σίγουροι ότι θα το καταφέρουμε. Όλοι μαζί.
Να είστε σίγουροι ότι η νίκη μας είναι …σφραγισμένη.
Ξέρετε ότι ο Παρίσης είναι γεννημένος μαχητής, ξέρει να δίνει μάχες και είμαι σίγουρος ότι με τη δική σας βοήθεια η μάχη αυτή θα είναι νικηφόρα.
Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι καλό αγώνα στις 7 Νοέμβρη.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου