Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

EKTAKTO!! O ARIS ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ!

Μη μου διαβάλεις την άγκυρά μου ορέ Poros, άμα τη προσέξεις τριγωνική ήτανε αλλά τρακάρισε - τρακάρισε τσού βράχους έγινε αποστρόγγυλη. Είναι από βαριά πέτρα που δε την έχω συναντήσει στο νησί λες και είναι ξενόφερτη. Μη τη βλέπεις μικρή, είναι θεόβαρια. Και ΄λεχει και φάωμα από δέσιμο σχοινιού. Κοίτα άμα θες τη αριστερή πλευρά τση τρύπας. Άσε που οι αρχαίοι τση πέρναγαν και ένα ξύλο στη τρύπα και μάγκωνε σα τσι σημερινές άμα θέλανε. Χουά χα χα χα χα. σε Ο Πρίγκιπας της Σαουδικής Αραβίας στο νησί μας


POROSNEWS:  ΕΜΕΙΣ  ΑΚΟΜΗ  ΨΑΧΝΟΥΜΕ  ΤΟ  ΠΛΕΚΤΟ  ΤΗΣ  ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ!!!
ΠΑΝΤΩΣ  ΣΕ  ΘΕΜΑ  ΑΓΚΥΡΑΣ,, ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΑΡΧΑΙΟΣ,, ΘΑ  ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ  ΠΛΑΚΑ ΤΡΙΓΩΝΙΚΗ  ΓΙΑ  ΝΑ  ΓΑΝΖΩΝΕΙ!!

Φίλε Γεώργιε για ρώτα εσύ που ανακατεύεσαι με τα φέισμπούκια έχει καμιά σχέση αυτή η πέτρα με αρχαία άγκυρα ή έδενε τη κατσίκα της η νόνα μου πάνου σε δαύτη??
Σε παραθαλάσσιο μέρος τη βρήκα πάντως.
Τα δίχτυα τα έβαλα εγώ για εφέ δεν είναι του Τηλέμαχου.  Χα χα χα χα.

Έρχονται κάθε καλοκαίρι οι εμίρηδες και σείχηδες στην Κεφαλονιά, αγοράζουν μερικά κιλά φρέσκα ψάρια,καλούν τον ομόθρησκό τους ψαρά από το καϊκι που ψώνισαν για επίσκεψη στο παλάτι τους και φεύγοντας αφήνουν στους "κακομοίρηδες" Κεφαλονίτες που παραληρούν από την χαρά τους για αυτή την επίσκεψη τις σκατούλες τους στα καθαρά νερά του νησιού. Αυτό είναι όλο το κέρδος από αυτές τις βασιλικές επισκέψεις. Να τις χαίρεστε. σε ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ!!

Έλα ρε παιδιά χωρίς χιούμορ δε γίνεται τίποτις. Άλλωστε το έχει η πατρίδα μας. Άμα λείψει και αυτό τότε είμαστε από άλλο μέρος, χάνουμε ένα από τα καλά κάτι τις μας! Όσο για τις κόντρες όταν είναι καλοπροαίρετες είναι το αλατοπίπερο. Η άγκυρα είχε και το καραντί της απάνου, αλλά το κράτησα για πάρτι μου. Φίλε Σάκη άμα αποδείξεις ότι το Δουλίχιο δεν είναι η τωρινή Ζάκυνθος εγώ θα πάρω την άγκυρά μου και θα γίνω Νιόνιος. Διαφορετικά θα γίνεις εσύ, πάμε στοίχημα? (Και δε δούλευα στη τέως Νομαρχία με τα «στοιχήματα»). Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα. Υ.Γ. Εκειό το ζαβαρακατρανέμια τι διάολο σημαίνει? Να το εκλάβω σα το δικό μας «πάρτε διαόλοι βάγια»? Το τελευταίο είναι Θηνιάτικο και ξέρω πως κυκλοφόρησε. σε ΞΑΝΑΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΦΟΡΤΣΑΤΟΣ Ο ΑΡΙς!!

KAI 

επισης  συνδέσμοι  με  του αη-Γιαννιου του Λαμπαδίαρη  στα Τζαννάτα στο σύνδεσμο  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου