Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ!!!!!!

ΤΑ  ΓΡΑΦΤΑ  ΜΕΝΟΥΝ ΛΕΕΙ  ΕΝΑ ΡΗΤΟ,   ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΑ  ΑΠΟ ΤΕΛΗ ΤΟΥ  2010,  ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ,  ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ  ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗΣ  ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.
ΦΕΤΟΣ  ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ,,ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΤΕ  ΤΕΤΡ.ΚΑΙ  Η ΤΙΜΗ,,ΑΛΛΑ  ΠΙΑ  ΕΙΝΑΙ  ΑΡΓΑ,,Η ΖΗΜΙΑ ΕΓΙΝΕ  ,ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ  ΣΥΜΠΑΡΑΣΕΙΡΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ!!!

Υπενθιμίζω  για την Ιστορία,, είμαι  στο χώρο  από το 1990,,από  τους πρώτους μαζί με την Παρέα Βαγγέλη Χιόνη και Αγγελου Τζαμαρία!, (ΑΥΤΟΙ  ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 1988 ΚΑΙ 89), πάντα κάτω από  το κατάστημα μου που όπως όλα τα πόστα στην μικρή πλάτους παραλία Πόρου ήτα διαστάσεων 30χ2 = 60  τετραγωνικά, τιμές  σε όλα τα πόστα  (έως και 15  τα 550 €), εκττος της πλατείας που έφταναν  εως 1200.
Με την Καλικράτη  εποχή έκανα  τα χαρτιά μου με τα τοπογραφικά και την άδεια μου σαν όμορη επιχείρησή  για τα ίδια τετραγωνικά  ,,η οποία έγινε δεκτή με την τιμή των 4.000  €.  
μετά  και  εφόσον  δεν το  δέχτηκα  ήρθαν οι  δημοπρασίες,, εν αρχή 2 πόστα των 500  τμ,  με 4.000  και εφόσον βγήκε άκαρπη  η δημοπρασία μέσα Ιουλίου με την τιμή 2.000 ανά σεζόν  και συμφωνητικό για 2 χρόνια!!! 
Νομίζω  στην εποχή που κουμάντο κάνει  η Κτηματική  ,,ας ξαναδεί λοιπόν την περίπτωση μικρών πόστων με λίγα χρήματα ενοίκιο σε ένα υποβαθμισμένο τόπο σε όλα όπως το χωριό μου ,,Εγώ όπως και στην  συζήτηση   της  Κυριακής  ,δεν θα είχα και πρόβλημα να τις  έχω  και δωρεάν στην περίπτωση που βρεθεί νομικά τρόπος, εφόσον  στην τελική τα τελευταία χρόνια δεν  υπάρχει κανένα  οικονομικό κέρδος ,,αλλά το μόνο κέρδος είναι  η υπηρεσία  στο χωριό μου το να βρίσκει  ο πελάτης του κάθε καταλύματος,ή ο περαστικός μια ομπρέλα και ξαπλώστρα στην παραλία!!!!και  κάποιον που θα έχει κάδους και  θα είναι υπεύθυνος  για την καθαριότητα αυτής!!
Εγώ ούτε  στις συνεχή ραντεβού με επαγγελματίες στο θέμα με τον Δήμαρχο στο πρόβλημα το 2011, ούτε με την  Κτηματική βρίσκω άκρη!

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ  ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ επειδη  ποτέ  δεν μετάνιωσα  για  όσα  έχω  αναρτήσει !

2 σχόλια:

  1. gia na min yparxoun karekles stin paralia 2 pragmata synvenoun den yparxoun anthropoi na kathisoun i einai akrives otan lypon einai akrives dioti autos pou tis vazi plyroni pola ston dymo kai den vgeni o dymos tis dini xamiloteri timi i dorean emois theloume karekles stin amoudia theloume tin paralia ntimeni ompreles karekles ntouz kai kathariotita stin paralia mpas kai erthi kanenas anthropos kai ksanazontanepsi autos o xoros pou prota ton zilevan kai ta pio touristika meri tou planiti syxaritiria sto giafi pou efere to thema gia sizitisi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. MAKARI NA BRISKOTAN NOMOΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ,,ΚΑΙ ΑΣ ΤΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ!!, ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΧΡΗΜΜΑΤΑ, ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ ,ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΕΓΓΥΗΤΗΣ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ,,!ΣΥΝ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΗΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΛΙΑΣ,,ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΑ,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή