- Fanouris Fragkiashttps://secure.avaaz.org/.../SE_OLOYS_TOYS_KEFALLINES.../...
- George Diamantatos ΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟ.....ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ ΒΗΜΑ...ΒΛΕΠΕΙΣ....ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΤΑΦΟΣ... ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΣ....ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΙΚΙΣΜΟΣ..
- Νικόλαος Καμπάνης Δεν έχει ο οικισμός σχέση με την Ιθάκη του Οδυσσέα, απλά οι Ιθακήσιοι υποχωρώντας κατέλαβαν την περιοχή, πέταξαν έξω από τον Τάφο τα οστά των προγενέστερων (εγώ πιστεύω ότι ήταν απομεινάρια Μινωιτών στο νησί), και εναπόθεσαν τα οστά του Οδυσσέα... ... ...Δείτε περισσότερα
- Makis Metaxas Αγαπητέ μου Νίκο ο οικισμός έχει απόλυτη σχέση με τον τάφο, ποιο στενή σχέση δεν θα μπορούσε να έχει. Για τον σκοπό αυτό και για την διασύνδεσή του με τον οικισμό, κατασκευάστηκε αυτός ο εντυπωσιακός μνημειώδης λατρευτικός δρόμος που διασυνδέει την νε...Δείτε περισσότερα
- ΠΡΟΝΕΙΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΕΥΣ Κε Καμπάνη. Πάλι θα σας μαλώσω.
Σεβαστές οι επισημάνσεις και οι όποιες απόψεις, ακόμη και οι πιό ακραίες, αρκεί να συνοδεύονται απο επιχειρήματα και αποδείξεις .
Διαφορετικά εύλογα μπορεί να χαρακτηριστούν τουλάχιστον αυθαίρετες.
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΠΟΡΙΟΤΗΣ ΗΤΑΝ,, ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΣΕ Ο ΚΑΝΕΝΑΣ,, ΚΑΙ ΓΙ" ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΥΦΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΩΣΕΙΔΩΝΑ!!,, ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ,,ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕ ΠΟΤΕ
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ http://porosnews.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4490.html
ΟΛΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ,, ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΑΞΙΔΙ,, ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!,, ΕΓ...Δείτε περισσότερα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ http://porosnews.blogspot.com/2014/03/blog-post_431.html
Ορέ φίλοι Νότιοι πολύ κοντά τα μαζέψατε όλα…Έχω μια ιδέα, γιατί δε μεγαλώνετε λί...Δείτε περισσότερα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ http://porosnews.blogspot.com/2012/10/blog-post_59.html
Προς:PATRINAKI: ΑΣΤΕΡΙΣ - ΟΞΕΙΑ - ΣΚΡΟΦΕΣ και λοιπούς τεθλιμμένους "συγγενείς". ...Δείτε περισσότερα
ΙΛΙΑΔΑ-ΟΔΥΣΣΕΙΑ: Τα ομηρικά έπη είναι ένα από τα πιο πολυδιαβασμένα βιβλία στον κόσμο!!!
Ομηρικά Έπη Homer Pape
iΛΙΑΔΑ-ΟΔΥΣΣΕΙΑ: Τα ομηρικά έπη είναι ένα από τα πιο πολυδιαβασμένα βιβλία στον κόσμο!!!
iΛΙΑΔΑ-ΟΔΥΣΣΕΙΑ: Τα ομηρικά έπη είναι ένα από τα πιο πολυδιαβασμένα βιβλία στον κόσμο!!!
Από τις εκδόσεις μας (τηλ. 2310 264050 και 210 3626350) επανακυκλοφορούν με εισαγωγή,
μετάφραση και σχόλια του Θεόδωρου Μαυρόπουλου.
- Ομηρικά Έπη Homer Papers Κάθε φορά που τα διαβάζεις και τα συμβουλεύεσαι μαθαίνεις και κάτι άλλο....Ποτέ δεν είναι αρκετή μία ανάγνωση για ένα πολύπλευρο πολυδιάστατο πολυμήχανο της Ομηρικής Σχεδίας ποιητή. ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΜΑΙΟΝΙΔΗ!
- ΠΟΡΟΣΝΙΟΥΣ:
- ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ!!
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ http://porosnews.blogspot.gr/2014/03/blog-post_10.html
Η συγγραφή της ιστορίας γενικώς και αορίστως είναι μόνο ένα ταρατατζούμ – ταρατα...Δείτε περισσότερα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ Άγνωστόν μ’ έρεαι γενεήν και πατρίδα γαίαν
αμβροσίου σειρήνος, έδος δ’ Ιθακήσιός εστιν.
Τηλέμαχος δε πατήρ και Νεστορέη Επικάστη
μήτηρ, η μιν έτικτε βροτών πολύ πάνσοφον άνδρα».
[(Caltamen Homeri et Hesiodi: Caltamen Homeri et Hesiodi) line 37].
Σε νεοελληνική απόδοση, ο παραπάνω χρησμός λέει τα εξής:
«Άγνωστο εις εμένα η γενιά και η πατρίδα που τον γέννησε της αμβροσίου σειρήνος, ως προς την διαμονή του όμως είναι Ιθακήσιος, πατήρ του δε ήτο ο Τηλέμαχος και μητέρα του η Επικάστη (της γενιάς) του Νέστορος, αυτή τον εγέννησε ως τον πιο σοφό άνδρα μεταξύ των θνητών». - Ομηρικοί Σταθμοί και ΧαιρετισμοίΣὰν ἔφτασε στὸ θάλαμο ἡ τρισεύγενη γυναίκα,
καὶ στὸ κατώφλι ἀνέβηκε τὸ δρένιο, ποὺ τεχνίτης
τό 'χε σκαλίσει ξυλουργός, καὶ τὸ ἴσιωσε μὲ στάφνη,
καὶ παραστάτες ἔστησε, κι ἔβαλε ὡραῖες θύρες,
ἀμέσως τότες τὸ λουρὶ ξελύνει ἀπ' τὴν κρικέλα,
χώνει ἴσια μέσα τὸ κλειδί, τοὺς σύρτες βρίσκει ἀντίκρυ,
τοὺς σπρώχνει, καὶ καθὼς βογγάει μὲς στὸ λιβάδι ταῦρος
ποὺ βόσκει, ὅμοια βόγγησαν κι οἱ θύρες οἱ πανώριες,
μὲ τοῦ κλειδιοῦ τὸ βάρεμα, κι ἀνοίξανε ὀμπροστά της.
Ἀνέβηκε στὸ πάτωμα μὲ τὰ πολλὰ τ' ἁρμάρια,
καὶ μέσα μὲ τὶς φορεσὲς τὶς μοσκομυρισμένες·
κι ἁπλώνοντας τὸ χέρι της, ξεκρέμασε τὸ τόξο
μὲ τὸ θηκάρι, ποὺ λαμπρὸ παντοῦθε φεγγοβόλα.Καθίζει, καὶ περίλυπη στὰ γόνατα τό παίρνει,
βγάζει τὸ τόξο, κι ἀρχινάει τὸ κλάμα βλέποντάς το.
Καὶ σάνε καλοχόρτασε τὰ δάκρυα καὶ τὸ θρῆνο,
ξεκίνησε στὸ μέγαρο πρὸς τοὺς λαμπροὺς μνηστῆρες,
κι ἦρθε τὸ πισοτέντωτο κρατώντας τό δοξάρι,
καὶ τὴ φαρέτρα μὲ πολλὲς στεναχτερὲς σαγίττες.
Φέρναν κι οἱ παρακόρες της κασέλα γεμισμένη
μὲ σίδερο καὶ μὲ χαλκό, τὰ σύνεργα τοῦ ἀφέντη.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΤΟ ΤΟΞΟ ΠΕΡΙΛΥΠΗ Henry Fuseli, 1806, Βρετανικό Μουσείο
και συνεχεια από Γ,Βαλσαμη
όταν θα είμαστε ήρεμοι αξίζει τον κόπο να το διαβάσουμε
- Gerasimos Valsamis Στη Ραψωδία αυτή, υπάρχει η περιγραφή για "περίεργα σκάφη" που ακόμη και σήμερα προκαλούν με ατέλειωτες υποθέσεις τι ήταν αυτά. Ραψωδία Θ'. στ.555 "εἰπὲ δέ μοι γαῖάν τε: τεὴν δῆμόν τε πόλιν τε,
ὄφρα σε τῇ πέμπωσι τιτυσκόμεναι φρεσὶ νῆες:
οὐ γὰρ Φαιήκεσσι κυβερνητῆρες ἔασιν,
οὐδέ τι πηδάλι᾿ ἔστι, τά τ᾿ ἄλλαι νῆες ἔχουσιν:
ἀλλ᾿ αὐταὶ ἴσασι νοήματα καὶ φρένας ἀνδρῶν" (Κι ακόμα πες μου, ποια είν᾿ η χώρα σου κι η πόλη κι ο λαός σου,
για να σε πάνε τα καράβια μας με τους διαλογισμούς τους'
τι εμείς οι Φαίακες στα καράβια μας δε θέμε καπετάνιους
κι ουδέ τιμόνια, σαν που βρίσκουνται στων άλλων τα καράβια'
ό,τι λογιάζουμε, ό,τι θέλουμε μονάχα τους το βρίσκουν),
στ.560 "καὶ πάντων ἴσασι πόλιας καὶ πίονας ἀγροὺς
ἀνθρώπων, καὶ λαῖτμα τάχισθ᾿ ἁλὸς ἐκπερόωσιν
ἠέρι καὶ νεφέλῃ κεκαλυμμέναι: οὐδέ ποτέ σφιν
οὔτε τι πημανθῆναι ἔπι δέος οὔτ᾿ ἀπολέσθαι." (και των ανθρώπων όλων ξέροντας και καρπερά χωράφια
και πολιτείες, γοργά της θάλασσας τα πλάτη διαπερνούνε
συντυλιγμένα μες σε σύγνεφο και καταχνιά, κι που δ᾿ έχουν
φόβο ποτέ τους να βουλιάξουνε κι ουδέ ζημιά να πάθουν). - Οι περιγραφές του ΟΜΗΡΟΥ, για τον κόσμο γύρω του είναι όχι μόνο εναργέστατες και γλαφυρότατες, αλλά δείχνουν και άνθρωπο με φοβερή παρατηρητικότηταΕάν ο Όμηρος ήταν απλώς, ποιητής, αοιδός, ραψωδός, δεν θα χρησιμοποιούσε 18 μόνο λέξεις σχετικές με την μουσική!
Παίζει τα χρώματα στα δάχτυλα! Οι περιγραφές του ξεπερνούν κάθε προηγούμενο!
Γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια τα πάντα, έχει άριστη γνώση της τοπογραφίας, περιγράφει, περιοχές, ανάκτορα, κήπους, μέγαρα, διαρρύθμιση, αρχιτεκτονική, οπλισμό, θώρακες, περικεφαλαίες, ναυπηγική, ναυσιπλοία...
Ο Όμηρος δεν έγραφε χάριν παιδιάς.
Σκοπός του δεν είναι η ψυχαγωγία ούτε το αστείο, εάν εννοούμε με τη λέξη ψυχαγωγία την τέρψη και την διασκέδαση.
Σκοπός του Ομήρου είναι, να ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΓΝΩΣΗ και ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, να ΔΙΔΑΞΕΙ καθώς και να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΥΨΗΛΟ ΦΡΟΝΗΜΑ.
Όχι όμως να ψυχαγωγήσει.
Τα γραφόμενα στα ΕΠΗ έχουν ΣΤΟΧΟ την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ των γεγονότων!
Ο Όμηρος δεν θέλει ούτε να εντυπωσιάσει ούτε να συγκινήσει.
Παραθέτει ΓΕΓΟΝΟΤΑ και ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΕΙ.
Χαρτογραφεί και περιγράφει με ακρίβεια φωτογραφικού φακού.
Δίνει συντεταγμένες και γεωγραφική θέση για περιοχές που μέχρι σήμερα αποτελούν αντικείμενο έρευνας και μελέτης.Αλλά οι γνώσεις του Ομήρου είναι τεράστιες και δεν εξαντλούνται στα προαναφερθέντα ευρήματα.
Αντιθέτως, προκαλεί κατάπληξη η γνώση του για την ανατομία του ανθρωπίνου σώματος!
Γνωρίζει και χρησιμοποιεί 64 πρωτότυπες λέξεις σχετικές με το ανθρώπινο σώμα και χώρια από αυτές, 32 για τον ανθρώπινο κορμό, 15 για τα κάτω άκρα, 13 για τα άνω άκρα, 28 για τα εσωτερικά μέρη και σπλάχνα, σύνολο: 152 λέξεις, που τον κατατάσσουν περισσότερο στους γιατρούς-ανατόμους παρά στους ραψωδούς!
Εκτός αυτού, χρησιμοποιεί 26 λέξεις για τα άρματα γενικώς και 58 για τα μέρη, τα σκεύη και τα εξαρτήματα του άρματος χωριστά, 92 λέξεις για τα όπλα, 13 για τα μέρη της περικεφαλαίας, 14 για τα μέρη της ασπίδας, 51 για τα βέλη (!!!), 31 για τα μέρη του δόρατος, και 60 για τα μέρη του ξίφους! (συμπεριλαμβάνονται και πρωτότυπες λέξεις - επιθετικοί προσδιορισμοί του κάθε ουσιαστικού). Σύνολο: 345 λέξεις στρατιωτικής ορολογίας που τον κατατάσσουν περισσότερο στους Στρατιωτικούς παρά στους ραψωδούς!
Οι γνώσεις του και η ορολογία του για τα βότανα, τα οικιακά σκεύη, τα ορυκτά, τις κατασκευές, την μηχανική, τη ναυσιπλοΐα την αστρονομία και πλήθος άλλα ξεπερνούν την «ανθρώπινη Λογική».
Τα μάτια του, τα αυτιά του και το μυαλό του, καταγράφουν όπως θα κατέγραφε μια υπερσύγχρονη κάμερα!
Ο Όμηρος γνωρίζει τα πάντα!Αυτά τα ...ολίγα, για κάποιους που υποτιμάνε τον Όμηρο, επικαλούμενοι τις περιγραφές που δεν ταιριάζουν με τα "συμβατά" της εποχής του, ώς "ποιητική αδεία"!!! - Γιατί δεν αναφέρει τον ποταμό της Αιγύπτου Νείλο με το όνομά του, αλλά τον αναφέρει με το αρχαιότατο όνομά του ως «ο ποταμός Αίγυπτος»;
Στην εποχή που έζησε ο Στράβων, η νήσος Φάρος ήταν ενωμένη ήδη με την στεριά. Εν τούτοις ο Όμηρος δεν το γνωρίζει αυτό και την ονομάζει Πελαγίαν νήσον. Έτσι ήταν γνωστή στο απώτατο παρελθόν.
Οι Ηιόνες έχουν εξαφανισθεί από προσώπου γης, αλλά ο Όμηρος του 800 π.Χ τους γνωρίζει; Όπως επίσης γνωρίζει και την Πτελεόν που τον Η΄ αιώνα ήταν ήδη ένας ακατοίκητος λόγγος!
Η Αιπύς, άγνωστη πόλη στους πάντες. Η Ενίσπη της Αρκαδίας καθώς και η Ρίπη και Στρατίη της ίδιας περιοχής είναι εντελώς άγνωστες, γνωστές όμως στον ποιητή.
Η Ηλώνη είναι ένας σωρός ερειπίων και κανένας δεν γνωρίζει τίποτα γι’ αυτήν εκτός από τον Όμηρο πάντα!
Η Άρνη, έχει πάψει να υπάρχει και έχει σκεπαστεί από μία λίμνη. Ο Όμηρος ξέρει όμως πως η Άρνη «έχει πολλά αμπέλια»!
Η Μέσση, άγνωστη πόλη τον η΄ αιώνα, έχει πολλά περιστέρια!
Πώς είναι παραδείγματος χάριν δυνατόν να αγνοεί την ονομασία «Αιγαίον Πέλαγος»;
Πώς είναι δυνατόν να μη χρησιμοποιεί τη λέξη «Έλληνες» αλλά «Αργείοι, Αχαιοί και Δαναοί»;
Γνωρίζει και αναφέρει την Πελοπόννησο όχι με το όνομά της αλλά ως «Άργος».
Δεν γνωρίζει την Θεσσαλία, την Μακεδονία, τα Μέγαρα…
Εάν έζησε τον αιώνα που αναφέρει η συμβατική Ιστορία, πώς εξηγείται το γεγονός ότι αγνοεί τους Δελφούς (!), και αναφέρεται σε αυτούς με το όνομα «Πυθώ»; Και μόνο αυτό το επιχείρημα αρκεί για να μας βάλει σε φοβερές υποψίες πως ο Όμηρος είναι σύγχρονος του Τρωϊκού Πολέμου. - Gerasimos Valsamis Θα ήθελα, επ' ευκαιρία να σημειώσω εδώ, κάτι που "περιέργως περνά απαρατήρητο" από τους "συνήθης ύποπτους" επαΐοντες της Ιστορίας - Αρχαιολογίας.Στο "Πάριο Χρονικό", αναφέρεται ότι: Άλωση Τροίας το 945 π.Δ. (όπου π.Δ=πριν Διόγνητου εποχής) και Όμηρος το 943 π.Δ. Σύγχρονος λοιπόν της αλώσεως της Τροίας ο Όμηρος με τη 'Ιλιάδα" και με την "Οδύσσεια" του, να καταγράφει τα γεγονότα ως Ιστορικός Χρονογράφος της και όχι ως "συνθέτης" θρύλων, μύθων κλπ...που μεταφέρθηκαν από στόμα σε στόμα σαν μια "μυθοπλασία" γεγονότων που "έλαβαν χώρα 450 χρόνια πριν! Όπως επίσης, την απουσία της κοσμοιστορικής έκρηξης της Σαντορίνης, αιτία για πολλούς ιστορικούς, της καταστροφής του Μινωικού Πολιτισμού! Πραγματικά αξιοπερίεργο. Να υποθέσει κανείς ότι η έκρηξη αυτή έγινε μετά Διόγνητο εποχή; Διότι όμοια παντελή αναφορά σε αυτό το κοσμοιστορικό γεγονός, παρουσιάζεται και στα δύο Έπη του Ομήρου. Εξ αυτού, επίσης συμπεραίνουμε, ότι και ο Όμηρος ήταν παλαιότερος της εποχής της έκρηξης. Εδώ, να αναφέρουμε, ότι σύμφωνα με την επιστημονική έρευνα είναι παγκοσμίως αποδεκτό, ότι η έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης, με τις κοσμοιστορικές συνέπειές της, έλαβε χώρα το 1450 π.Χ. και η άλωση της Τροίας το 1250 π.Χ. Κάτι δεν πάει καλά με την σειρά και τις καταγεγραμένες αναφορές που έχουμε στα χέρια μας. Για να έλθει σε σειρά με τις καταγραφές (Όμηρος και Πάριο Χρονικό) θα πρέπει, αν όχι να αποδεχτούμε, τουλάχιστον να εξετάσουμε σοβαρά την σειρά: Άλωση της Τροίας πριν την έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης...κάτι που "εκτοξεύει" την εποχή του Ομήρου της Συμβατικής Χρονολόγησης από τα 450 χρόνια στα 650 χρόνια πίσω. Η με τα στοιχεία που παραθέτω, σύμφωνα με το Πάριο Χρονικό, ο Όμηρος ήταν σύγχρονος της Τροίας και πάντως και τα δύο, πριν την έκρηξη στη Σαντορίνη.
- Gerasimos Valsamis Και για όσους αγνοούν τι εστί "Πάριο Χρονικό" τα ακόλουθα: "Πάριο Χρονικό"! Έτσι ονομάζονται 3 αρχαίες ελληνικές μαρμάρινες επιγραφές που σήμερα η μια από αυτές βρίσκεται στο μουσείο της Πάρου και οι άλλες δυο στην Οξφόρδη. Λέγεται έτσι, δηλαδή Πάριο χρονικό, επειδή είναι χρονολογίες γραμμένες σε μάρμαρο Πάρου. Είναι χρονικό ανώνυμου συγγραφέως, γραμμένο στην αττική διάλεκτο, όταν ο ΔΙΟΓΝΗΤΟΣ ήταν άρχοντας στην ΑΘΗΝΑ, κατά το πρώτο έτος της 129ης Ολυμπιάδος. Οι ημερομηνίες λοιπόν είναι πρίν Διόγνητον εποχής με την αρχαιοελληνικήν αρίθμηση (όπως: ΧΗΗΓΔΠ =1265 π.Δ.)! Αρχίζει με το έτος 1318 π.Δ.όταν ο Αιγύπτιος Κέκρωψ γίνεται ο 1ος βασιλιάς της Αττικής και από Αττική που λέγονταν πριν την μετονομάζει σε Κεκροπία.
- Gerasimos Valsamis Ας μη παραγνωρίσουμε το γεγονός ότι, πριν λίγα χρόνια είχε προηγηθεί επίσης ο κατακλυσμός του Ωγυγία που τοποθετείται 189 χρόνια πριν από την βασιλεία του Κέκροπος στην Αθήνα το 1318π.Δ., δηλαδή το 1507 π.Δ.
- Gerasimos Valsamis Και κάτι άλλο με τις Ολυμπιάδες. Ο Διόγνητος βασίλευσε στην Αθήνα την εποχή της 129ης Ολυμπιάδας. Δηλαδή, η πρώτη Ολυμπιάδα είχε διεξαχθεί το 516 π.Δ. Πολύ ύστερον, κατα 150 χρόνια, της εποχής του Ησίοδου και πάρα πολύ μακράν της εποχής του Ομήρου (κατά 330 περίπου χρόνια). Η "Συμβατή Ιστορία" όμως μας διδάσκει ότι η πρώτη Ολυμπιάδα διεξήχθει το 776 π.Χ πολύ κοντά στην εποχή που τοποθετεί επίσης και την παρουσία του Ομήρου (9ος ή 8ος αιώνας π.Χ.) και ταυτόσιμη με την εποχή της παρουσίας του Ησίοδου (7ος αιώνας π.Χ.).
- Gerasimos Valsamis Ας μη "πλανηθούμε" όμως, σε άκαιρες συγκρίσεις όπως αυτή που μόλις ενέγραψα, δηλαδή με την αρίθμηση της "Συμβατής Ιστορίας" διότι δεν γνωρίζουμε την αρίθμηση μετά Διόγνητο εποχής έως τον "μηδενισμό" της με την έλευση του Ιησού. (πόσα χρόνια έγραφε το κοντέρ;) Γιατί το λέω αυτό. Διότι, υπάρχουν αν όχι αποδείξεις αλλά ισχυρές ενδείξεις στους κύκλους της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας, ότι ο Όμηρος ήταν σύγχρονος των Τρωικών Πολέμων. Και επειδή και στα Έπη του Ομήρου, αλλά και στο Πάριο Χρονικό, αναφέρονται ονόματα που έχουν άμεση σχέση με καταγωγή Α' ή Β΄βαθμού συγγένειας με θεούς ή ημίθεους, πολύ φοβάμαι ότι άθελά μας ερευνούμε στα βάθη χιλιετηρίδων (πριν Χριστό) και βαδίζουμε αντάμα με τον "ΜΥΘΟ".
- Stella O. Liatou Κε Βαλσάμη, σε όσα παραθέτετε δεν θα σχολιάσω γιατί θέλει πολύ χώρο και χρόνο που δυστυχώς δεν διαθέτω. Επίσης δεν διαθέτω γλωσσολογικές γνώσεις πέραν των σπουδών μου που δεν είναι φιλολογικές και γλωσσολογικές. Ελπίζω ότι το σχήμα του δημοτικού τραγουδιού δεν το έχετε εκλάβει ως ειρωνικό αλλά ως απλή πραγματικότητα: οι ραψωδοί χρησιμοποιούσαν σχήματα όπως και οι δημιουργοί των δημοτικών μας τραγουδιών, δηλ. ένα εργαλείο προφορικής παράδοσης. Νομίζω λοιπόν ότι πολλοί ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα αυτό μελετώντας τη γλώσσα των επών αλλά και ομοιότητες με έργα στα Βαλκάνια. Έτσι μπορεί να εξηγηθεί γιατί χρησιμοποιεί παλαιότερες εκφράσεις, εφόσον έτσι είχαν μείνει στην παράδοση . Πώς να χρησιμοποιεί εκφράσεις και λέξεις που δεν θα κατανοούσαν οι ακροατές αν δεν ήταν γνωστές σε αυτούς; Πάντως απλά και λογικά ένα κείμενο που δεν καταγράφηκε από τον ίδιο τον δημιουργό μπαίνει πάντα σε ερμηνείες και παρερμηνείες, αμφισβητήσεις ακόμα και παρανοήσεις, ΄όπως αφορά και στον Χριστιανισμό π΄χ,.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου