Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΑΝΑΣΚΑΦΗΣ

ΛΙΓΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK, ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΛΗΝΩΝ


Ξέρω καλά ότι η ανασκαφή στα Τζαννάτα θα προκαλέσει πολλές αντιδράσεις, άλλες θετικές και άλλες αρνητικές. Όποιος θέλει συζήτηση με επιχειρήματα, είμαι στη διαθεσή του. Δεν θα ασχοληθω με φθονερές κακόβουλες αντιδράσεις και ανεύθυνες δηλώσεις, απ' όπου κι αν προέρχονται. Ισχύουν μόνο όσα ο ίδιος υπεύθυνα έχω δηλώσει. Η παραφιλολογία και παρααρχαιολογία, οι τοπικιστικές αντιθέσεις, και ο ευτελισμος των ιερών και όσιων, που είναι τα αρχαία μας, δεν ήταν ποτέ στα ενδιαφέροντα μου και δε με αγγίζουν! Όσοι με γνωρίζουν, γνωρίζουν επίσης καλά οτι δεν επιδιώκω καμιά δόξα και τιμή. Έκαμα το καθήκον μου, όπως έκαμα 35 χρονια τώρα, με ήσυχη τη συνειδηση μου. Με τη βοήθεια του Θεού θα αντέξω! Φίλοι Κεφαλλήνες, σας ένωσα και θα σας νιώθω φίλους και συγγενείς μου! Ο ίδιος ο Οδυσσέας δεν είχε παρουσιαστεί ως Κρητικός; Ο Θεός μαζί σας!

Eιδήσεις στην EPZ από το KefalonianMantat@ Mε την Mαρτίνα Γκομέζ

ΠΑΤΗΣΤΕ  Ε Δ Ω 

 ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ, ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΗ.. -  ΣΠΗΛΑΙΟ ΝΥΜΦΩΝ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου