Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Με την ευκαιρία δυο ετών παρουσίας του POROSNEWS

Abraam Panagatos  (ΑΥΤΟ  ΠΟΥ ΦΤΑΙΕΙ   ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ ΙΣΩΣ  ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ  ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ,, ΚΑΙ ΙΣΩΣ  ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΤΑΙ  ΚΑΝΕΙΣ  ΕΥΚΟΛΑ ΣΕ  ΑΥΤΟ  )  ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ  ΑΒΡΑΑΜ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟ.

δείτε  καταρχήν  τον συνδεσμο   ΦΤΑΝΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΛΟΓΙΣΜΟΥ

Εχουν ήδη  δημοσιευτεί σε αυτό το μπλοκ  11.329 αναρτήσεις,,εξτρα τις υπόλοιπες στα δύο μου αλλα 
μπλοκ (ΣΥΝΤΑΓΕΣ-ΠΡΟΝΝΟΙ)  ,  Γράφω πάντα επώνυμα,,, οι θέσεις μου είναι σταθερές , και αναφέρω 
την πηγή που αναδημοσιεύω.  Αναρτήσεις με ακροαματικότητα είναι  μόνο οι πικάντικες  όμως.
Περισσότερο έλπιζα να με  διάβαζαν οι  χωριανοί  μου
KAI  THN ΣΗΜΕΡΙΝΗ  ΜΟΥ  ΑΝΑΡΤΗΣΗ


Τραβάμε ακόμα στον κατήφορο!

από μια ανάρτηση στο  διαδίκτυο    λίγο πριν φτιάξω  το μπλοκ  τέλη Αυγούστου του 2010!!
TO BE  CONTINIUE!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου