Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Ο ΟΜΗΡΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ!


(ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΩ ΥΠΟΣΥΝΔΕΣΜΟ)


Σε παρακαλώ διόρθωσε την εμφάνιση γιατί σε μένα δεν διαβάζεται.Αν κατάλαβα καλά κάποιος νομίζει ότι τον απαξιώνω. Κάνει λάθος. Εγώ λέω τις διαφωνίες μου...
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS

ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ14 Ιουνίου 2015 - 1:02 π.μ.
Προς Άρη
Αγαπητέ φίλε δεν ξέρω την Ιθάκη ή την Κεφαλλονιά μια και δεν είμαι από εκεί αλλά αυτό δεν σημαίνει και κάτι γιατί σε μια έρευνα πέρα από αυτήν του πεδίου υπάρχει και η άλλη που γίνεται εξ αποστάσεως. Στην περίπτωσή σας ούτε τα μικροσκοπικά νησάκια των Στροφάδων δεν μπορούν σε τίποτα να γεμίσουν 40 πλοία έστω και τα μισά άρα το υπάρχουν εκεί κάποια βράχια δεν λέει τίποτα. Όσο για τα υπόλοιπα η απάντηση εμείς τα ξέρουμε έλα να τα δεις και εσύ μοιάζει αρκετά επιστημονική αλλά ξέρεις σε διαψεύδει η γεωγραφία του νησιού σου. Δεν έχει ούτε έναν τόπο που να δικαιολογεί τον τίτλο που υποτίθεται ότι έχει. Έχω δώσει αρκετά στοιχεία και έχω ζητήσει να απαντήσει κάποιος με στοιχεία αλλά δυστυχώς κανείς μέχρι τώρα δεν μπήκε στον κόπο να δώσει μια ολοκληρωμένη απάντηση. Ωραία τα αστεία αλλά συγνώμη δεν απαντούν πουθενά. Ναι οι Εχινάες είναι νήσοι όπως και το Δουλίχι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ταυτίζονται με κάθε νησί του κόσμου. Πρέπει να είναι απέναντι από την Ηλίδα, σε μικρή απόσταση και βέβαια όπως είπα να έχουν πολύ κόσμο όχι ερημονήσια.

Θα περιμένω να δω μια απάντηση που να αντικατοπτρίζει την ομηρική αλήθεια. Μέχρι τότε μπορείς να δεις την τελευταία μου ανάρτηση στο μπλόγκ μου που λέει λίγο πολύ τα εξής:
Στην Ομηρική Μίλητο δίπλα είχε τις εκβολές του ένα ποτάμι ο Μαίανδρος. Στην θεωρούμενη αρχαία Μίλητο το ποτάμι που ονομάσανε Μαίανδρο είχε τις εκβολές του στην απέναντι πλευρά του τότε κόλπου που σήμερα με τις προσχώσεις δεν υπάρχει πια μια και έγινε πεδιάδα. Τότε ο ποταμός δεν είχε καμιά σχέση με την πόλη πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι η ομηρική Μίλητος. Σήμερα αντίθετα, μετά τις προσχώσεις ο ποταμός μετακί νησε τις εκβολές του κατά πολλά χιλιόμετρα και τυχαία εκβάλει κοντά στην (νέα)Μίλητο αλλά αυτό συμβαίνει σήμερα όχι την ομηρική εποχή.
Θέλω να πω με όλα αυτά ότι αν θες να κάνεις έρευνα πρέπει να ξεχάσεις τις αγκυλώσεις και να δεις την αλήθεια απελευθερωμένη από τα προσωπικά θέλω. Αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ και το θεώρησα μια καλή συμβουλή. Αν σου κάνει την κρατάς αλλιώς....
Αγαπητέ Γιώργο για να έχουμε ευχάριστες ειδήσεις πρέπει η δουλειά εδώ να έχει κανόνες ώστε να βγαίνουν συμπεράσματα. Έχω στην μλογκόσφαιρα από το 2007. Ξέρεις πόσες φορές χαθήκαμε σε ατέρμονες συζητήσεις γιατί δεν μπαίναν κανόνες; και το αποτέλεσμα μηδέν. Ειδήσεις υπάρχουν. Μπορώ να σου τις δώσω αλλά πως να μπεις στο βήμα αυτό όταν δεν έχουν γίνει τα προηγούμενα!
Υ.Γ Αν και σημειώνω το κουτάκι δεν λαμβάνω καμιά ειδοποίηση για τα σχόλια.
(ΓΙΩΡΓΟΣ) ΔΕΝ ΕΝΟΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ,,ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΑΣ,, ΠΟΥ ΟΝΤΩς
ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ   ΧΡΗΣΙΜΟΣ , ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ, ΔΙΟΤΙ  ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΑΣ ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ,, ΚΑΙ ΝΑ "ΑΚΟΥΣ" ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥς!
ΙΣΩς ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΘΕΩΡΕΙΑ,, ΚΑΙ  ΣΕΒΟΜΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ,, ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΘΗΤΟΣ,, ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΚΑΠΑΝΗ ΘΑ ΜΑΣ ΛΥΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ!
ΤΟ ΘΈΜΑ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΉΣΟΥΜΕ,, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ,, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ   ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΩΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου