Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2014 -
http://homerworld.blogspot.gr/2014/02/blog-post_4019.html?spref=fb
Οι Μεταμορφώσεις του Διόνυσου
δια χειρός
Χθες το βράδυ, 24 Φεβρουαρίου 2014 στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης στην ωραία βραδιά του "φιλολόγου" των αποφοίτων της φιλοσοφικής του Α.Π.Θ. ο αγαπητός καθηγητής κ. Μαρωνίτης στην εξαιρετική του παρουσίαση πρότεινε να διδάσκεται η Ιλιάδα και η Οδύσσεια σε …μετάφραση κυρίως στις μεγάλες τάξεις του Γυμνασίου και Λυκείου. Δεν βρήκα ...τρόπο να παρατηρήσω στον αγαπητό δάσκαλο ότι η Ιλιάδα και η Οδύσσεια πρέπει να «διδάσκονται από το νηπιαγωγείο σε μορφή καρτούν" κάτι σαν την «Λιλιπούπολη» και να πετάξουμε τον ... πανούργο «Μπάρμπη» στα σκουπίδια ! Ένα θέμα το ξεφτιλίζεις αν το κρατάς μέσα σου...! Να έχετε μια υπέροχη μέρα ...!
Γ. Σπανουδάκης για τα Ομηρικά Έπη και την Ομηρική Πολιτεία
Έτσι είναι αγαπητέ Γ, Σπανουδάκη να έχουμε την ευκαιρία να το υπενθυμίσουμε αυτό στους αγαπητούς μας δασκάλους!
Εδώ Ομηρούπολη Οδυσούπολη Ιλιούπολη για μικρούς και μεγάλους στην ψυχή στο πνεύμα και στην καρδιά
δια χειρός
Γ. Σπανουδάκης για τα Ομηρικά Έπη και την Ομηρική Πολιτεία
Έτσι είναι αγαπητέ Γ, Σπανουδάκη να έχουμε την ευκαιρία να το υπενθυμίσουμε αυτό στους αγαπητούς μας δασκάλους!
Εδώ Ομηρούπολη Οδυσούπολη Ιλιούπολη για μικρούς και μεγάλους στην ψυχή στο πνεύμα και στην καρδιά
Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2014
Ομηρικό Σχολείο - http://homerworld.blogspot.gr/2014/01/blog-post_26.html
Η παιδεία ως εφαλτήριον των κοινωνιών
Παιδεία παιδία παίζουσι ΛΕΞΗ ομηρική ζ 100, η 291.
Ας μιλήσουμε για την παιδεία παίζοντας με το τόπι σφαίρα της Ναυσικάς στην νήσο Φαιακία
σφαίρῃ ταὶ δ' ἄρ' ἔπαιζον, ἀπὸ κρήδεμνα βαλοῦσαι, 100 ζ Οδυσσείας. Εκεί που ο Οδυσσέας την συναντά να παίζει στο ποτάμι με τις θεραπαινίδες της ομοία με την Άρτεμη.
Ας μιλήσουμε για τα παιδιά που μετρούνε τα χρόνια τα μαθητικά "Στο μάθε παιδί μου γράμματα" και δεν έχουν πια κόμη και σγουρά μαλλιά., παρ όλο που υπήρξαν κάποτε "κάρη κομόωντες Ἀχαιοί "
Ας μιλήσουμε για μια ιστορία παλιά και μια πολιτεία με λάμψη γοητεία μύθο τέχνη λόγο σοφία σκέψη έρευνα στρατηγική επιστήμη αρετή ήθος μουσική ηρωισμό τιμή αξιοπρέπεια περηφάνια και ανθρωπιά.
Ας μιλήσουμε για την Πολιτεία την Ομηρική , την Ομηρική Παιδεία, το Ομηρικό Σχολείο, σχόλη σχολειό σχολή και τα διάσημα παιδιά της.
Αγαπητοί φίλοι και φίλες σας ασπάζομαι και σας χαιρετώ
Ποια είναι τα θαυμαστά παιδιά , οι νέοι των Ομηρικών Επών και ποιοι οι δάσκαλοί τους;
Δεν είναι ο Αχιλλέας και ο Τηλέμαχος;
Για τον Αχιλλέα γνωρίζουμε πως ο δάσκαλος του ήταν ο Κένταυρος Χείρων και τον δίδασκε τοξοβολία πολεμικές τέχνες μουσική και θεραπευτική.
Σε ποιο σχολείο όμως πήγαινε ο Τηλέμαχος ποιους είχε δασκάλους τι διδασκόταν;
Ο Τηλέμαχος είχε κοντά του τον Εύμαιο , την καλή γέννηση της γνώσης , της σωκρατικής μαιευτικής αναζήτηση της αλήθειας μέσω των καταλλήλων ερωτήσεων και την Ευρύκλεια μεγάλη σε ηλικία τροφό του Οδυσσέα , το μεγάλο ευρύ Κλέος των Ομηρικών Επών. Τον μεγαλώνει δε η Πηνελόπη , ξετυλίγοντας ένα πηνίο, το κουβάρι της Οδύσσειας και της Ιλιάδος και συνδέοντας τα γεγονότα τα πρόσωπα σε όλα τα επίπεδα γνωσιολογίας γιατί ο πατέρας του, ο νους , απουσιάζει. Όταν επιστρέψει θαλασσοδαρμένος από τα άγρια κύματα του θυμικού νερού του και πλύνει τα πόδια του με το καθαρό νερό των νίπτρων οι δυο τους θα συναντηθούν.
Οι Μνηστήρες, ο Αντίνοος , ο Ευρύμαχος ο Αμφίνομος και οι υπόλοιποι αγήνορες που σφετερίζονται το βιος την περιουσία του, του στήνουν καρτέρι με σκοπό να τον εξοντώσουν. Ο Τηλέμαχος με συμβουλή της Αθηνάς, της σοφής νόησης το αποφεύγει . Οι σύγχρονοι μνηστήρες στήνουν αυτό το καρτέρι στα παιδιά μας και τα εξοντώνουν νωρίς με ένα άθλιο σύστημα παιδείας παραπαιδείας σε ένα απαράδεκτο εργοτάξιο σύγχρονης δουλοπαροικίας, παραγωγής σύγχρονων δούλων. Όμως εμείς θα πρέπει να τα συμβουλέψουμε ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ να γυρίσουν από άλλο δρόμο και να αναζητήσουν ένα καθαρό νου για να συναντηθούν μαζί του πρώτα σε ένα καλύβι και μετά να εισέλθουν σε ένα παλάτι κεφαλιού υψηλό.
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε καθώς επίσης και τον σύλλογο 'Τετρακτύ" για την φιλοξενία
Αστραία
Η ομιλία της Αστραίας στην Πυθαγόρεια Πολιτεία για την παιδεία.
25 Ιανουαρίου 2014
Η εξουσία του να κάνει ο καθένας ότι του αρέσει αποτελεί κάτι το ιδιαίτερα κακό, διότι, είναι αδύνατον να ελεγχθούν τα μέσα στον κάθε άνθρωπο διεφθαρμένα ένστικτα. Αριστοτέλης
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να τιθασεύεις τα ένστικτα είναι θέμα παιδείας πολύ δύσκολο, διότι χρειάζεται πολιτική φιλοσοφία και δημοκρατικό μέτρο. Το καλύτερο μέτρο ως σήμερα περιέχεται στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια, διότι η αρετή είναι στη διάνοια. Φθάνουμε έτσι στο συμπέρασμα ότι στις μέρες μας...δεν έχουμε παιδεία. Εξηγείται έτσι γιατί η ανθρωπότητα έχει κάνει τεχνολογικά θαύματα, αλλά δεν έκανε ούτε ένα βήμα προς την θεία υπόσταση του ανθρώπου και παρέμεινε στην κτηνωδία της βαρβαρότητας.
Εμάς τους σύγχρονους Έλληνες μας εξόντωσε η καλοπέραση με το ψεύτικο δανεικό χρήμα και η ζωή δίχως πνευματικές αξίες και αρχές, μακριά από την ελληνική παράδοση που χάσαμε ανεπίτρεπτα.
Επιχειρούν τώρα οι ληστές να μας πείσουν ότι είμαστε και χρεωμένοι για να μας πάρουν τα σπίτια και το βιός μας πριν η φούσκα από το ψεύτικο χρήμα σκάσει στα χέρια τους. Έχουν αγωνία οι απάνθρωποι..!
Οφείλουμε να αδρανοποιήσουμε τους σύγχρονους οικονομικούς δολοφόνους, αλλά δεν γνωρίζουμε ως σήμερα το πως..! Ποιος θα το εφαρμόσει τη στιγμή που οι περισσότεροι σύγχρονοι κυβερνήτες της χώρας μας ως τώρα, είναι πολιτικά ημιμαθείς, απόγονοι των λίγων οικογενειών που νέμονται την οικονομία της χώρας μετά την απελευθέρωση και φυσικά είναι κατώτεροι των περιστάσεων. Συχνά μισέλληνες ή τουρκοσιωνιστές αλλοτριωμένοι είναι εκφυλισμένοι δούλοι των άγνωστων .. δανειστών!
Η πολιτική είναι καλόβουλη, αυτό που βιώνουμε είναι απλά παραπολιτική.
Ανήκουμε πχ στην ευρωζώνη των κρατών που έχουν κοινό νόμισμα το ευρώ χωρίς να αποτελούν ενιαία οικονομία αλλά και είναι εχθρικές μεταξύ τους οικονομίες και αυτό είναι εντελώς παράλογο.! Έχουμε την οικονομικά ισχυρή Γερμανία ως αρχηγό που προσπαθεί να επιβάλλει το αυστηρό οικονομικό της πρότυπο και την ανύπαρκτη ευρωπαϊκή κοινωνική φιλοσοφία της. Σήμερα η Γερμανία περνά την οικονομικά χρυσή εποχή της και οι υπόλοιποι της ευρωζώνης υποφέρουν και ξεπουλιούνται για ένα πιάτο φακής. (Μήπως αυτοί που αιματοκύλισαν την Ευρώπη και ολόκληρο τον κόσμο δεν ήταν οι γερμανοί φασίστες όπως τους δικαιολογούμε, αλλά όλοι οι γερμανοί και φαίνετε ότι δεν κατάλαβαν τι έκαναν. Ίσως διότι ευνοήθηκαν λόγω του ψυχρού πολέμου από τους δυτικούς συμμάχους μας εναντίων των ανατολικών συμμάχων μας του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και έμειναν ατιμώρητοι. Σε όμοια περίπτωση δυστυχώς φαίνεται ότι πάλι τα ίδια θα έκαναν. Ούτε το λεγόμενο «κατοχικό δάνειο σε χρυσό που καταχράστηκαν» δεν είναι διατεθειμένοι να μας επιστρέψουν ούτε να αποζημιώσουν τα εγκλήματα και τις καταστροφές που μας προξένησαν οι βάρβαροι. Μήπως πρέπει να αναλάβουν τις υποχρεώσεις τους για να εξαγνιστούν ή να εκδιωχθούν από την Ευρωζώνη;
Είναι σήμερα εφικτή η απαραίτητη οικονομική ενοποίηση της Ευρώπης; Όσοι διαφωνούν ας φύγουν..!
Εμπρός ..!! Για μια πολιτική επανάσταση να προωθήσουμε την πληροφόρηση για να καταλάβουμε τι κατέχουμε. Γιατί οι υποψήφιοι πλανητάρχες φοβούνται την "δημοκρατία" που είναι την μόνη ελπίδα της ανθρωπότητας; Γ.Σ.
σας ευχαριστώ για τον πολύ χρήσιμο σχολιασμό σας,, τον ανέβασα σαν ανάρτηση στο 'αλλο μπλοκ ,με την περισσότερη ακροαματικότητα,, δυστηχώς τα αρχαιολογικάσ δεν δείχνει να ενδιαφέρουν και πολλους , παρότι που είναι αυτό που προσπαθώ να πείσω!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://porosnews.blogspot.gr/2014/02/blog-post_752.html