Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

καλο μηνα!!- ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΟΥΝΙΟΥ!! ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΟΥΜΕ




02 Αυγ 2012
Μάλιστα ονόμασα και τον μικρό μου γιο Oδυσσέα και θα δείτε πως, αργά η γρήγορα, θα αποδείξουμε πως ο Oδυσσέας ήταν Ποριώτης. Το ρείθρο του λιμανιού του ήταν εκεί που είναι σήμερα το ξενοδοχείο μου. • Θέλετε να μας ...



Φωτογραφία: ΑΣ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΜΕΛΙΣΑΝΗΣ!!!!!





















ΚΑΛΟ  ΜΗΝΑ  ΑΠΟ  ΜΑΡΙΑ  ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΩ  ΦΩΤΟ,, ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ  ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ  (ΑΒΡΑΑΜ)
ΚΑΙ  ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ,, ΚΑΙ  ΦΥΣΙΚΑ  ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΜΟΥ  ..,, ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΜΗΣΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ..!

Ειδικά ευχαριστώ όσους  ενδιέφερε το Ομηρικό ζήτημα  ,,το οποίο  δεν είναι  "Σκοπιανό"  όπως μου  ανάφερε  γνωστό πολιτικό Αιρετό άτομο,,  και  θα αναφερθώ σε μερικά  ονόματα που μου έρχονται  στο μυαλό  λόγο  των συζητησεων μας, ζητώντας συγνώμη αν ξεχνώ κάποιους!  Ευχαριστώ τους Αρις,Χάρις,Σάκης ,Μάκης,,  Αντώνηδες,  Γεωργία, και Γιώργο,,, φυσικά Αβρααμ..και Κατερινα,,κύριο   Δικελή ,, και  τους Ορειβάτες για  την γνώση του άγνωστου  νησιού μας!


ΠΑΜΕ  ΚΑΙ  ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!
29 Σεπ 2011
Ωστόσο ο έφορος αρχαιοτήτων με επιστολή του στο δήμαρχο διαμαρτυρήθηκε αργότερα για το γεγονός ότι δεν τηρήθηκαν τα συμφωνημένα και άλλαξε η χρήση του κτιρίου χωρίς ενημέρωσή του. Το τοπικό συμβούλιο εξέλαβε ως εκβιασμό και απειλή την υποχρέωση του εφόρου να ..

KAI  XΡΗΣΙΜΟΤΑΤΗ  ΑΝΑΡΤΗΣΗ,, ΣΤΟ  ΤΙ  ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ
ΤΟ    "HERKULES" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου