Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

AΡΚΕΤΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑΚΙΑ

ΑΠΟ  ΑΡΙς
Ωραία φωτό φίλε Γερμενή. Φωτογραφίες της Ερισσοθιακής φιλίας με τη προστασία του Κυρίου! Χα χα χα χα. Καλά ορέ και δε μας είχετε φέρει και κάνα παπά να αγιάσει στα Άγια μέρη μας. Έτσι εγκαινιάστηκε και ο θρησκευτικός τουρισμός, πάντα πρωτοπορούσαμε εμείς οι «Βόρειοι»!! Τώρα με τον Γυϊσκάρδο μην πολυανοίγεσαι γιατί θα έχεις κόντρες μεγάλες με το φίλο μου το Σπύρο τον Ασσιώτη που από ό.τι εδιάβασα τσι προάλλες πρέπει να έχει ταυτοποιήσει που πέθανε ο Διάολος τση Απουλίας και δεν είναι το Φισκάρδο. Και είμαι και «ψηφοφόρος» του γιατί τώρα τελευταία μου έχει βρεί και τη πλατεία μου, plazza di Arini (Πλατεία του Άρεως) στο κέντρο του κάστρου τση Άσσου. Ταυτοποιημένη πλήρως! Με χάρτες και παραδόσεις! Θα βρεθείς σε εμπόλεμη κατάσταση και έχει υπεροπλία!!! Φίλε μεταξύ μας δεν παίζεται σε τέτοια θέματα. Χα χα χα. Άσε που μπορεί να σου αμολάρω και εγώ καμιά μπομπίτσα και να βρεθείς σε κλοιό. Υ.Γ. Μη κοιτάς τι λέω γράψε τίποτα γιατί άμα δε τονε κουρδίσεις δεν αρπάει ευκειός χα χα χα. Να σε ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΙΣΣΟ
ΕΠΙΣΗΣ  Ο  ΠΡΑΣΙΝΟΣ  POWER RANGER   (ΚΑΙ  ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ) ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ  ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΠΙΤΣΑΣ


Ο ΚΑΒΟΡΑΚΟΣ  
ΚΑΙ  ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ  ΑΝΑΣΑΣ ,,ΠΟΥ  ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ  ΜΑΣ,, ΠΑΛΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΑΡΙς  
Αφού λοιπόν ζητάτε τη ψήφο μου να απαντήσω: Περιμένετε τον απολογισμό λοιπόν του κ Σπύρου αυτόν τον κάλπικο όπως λέτε ιλουστρασιόν, με το Δημόσιο χρήμα. Και πως θα τον πάρετε πρέφα? Εδώ δε πήρατε τον κάλπικο ιλουστρασιόν απολογισμό που έγινε μπροστά στα μάτια σας στην τέως Νομαρχία, εσείς και η βουλευτής της μη μνημονιακής αντιπολίτευσης. Και αφού τον βρήκαν άλλοι (οι ορκωτοί λογιστές), ποια είναι τα πεπραγμένα τα δικά σας? Μήπως κάπου είμαι λάθος από όχι σωστή ενημέρωση? Εγώ με αυτή την ενημέρωση που έχω αυτά γνωρίζω και έτσι έχω την εντύπωση ότι με δουλεύετε χοντρά. Στο χέρι σας είναι να μου αλλάξετε γνώμη. Μπορεί βέβαια να είμαι βλάκας και απαξιείτε την ψήφο μου διά της σιωπής σας. Μπορεί πάλι να μη θέλετε να σπάσετε αυγά. Με γεια σας, αλλά τουλάχιστο πέστε μου τι σημαίνει η λέξη ΑΝΑΤΡΟΠΗ για σας, γιατί εγώ σα βλάκας άλλο πράμα πρέπει να καταλαβαίνω. Μπορεί να είμαι και βλάκας και απαιτητικός, αλλά εσείς ζητάτε τη ψήφο μου όχι εγώ τη δική σας, Έλληνας πολίτης είμαι και ντόπιος, άρα σε Η ΑΝ.Α.Σ.Α «παρουσιάζεται» και στην ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου